پارافین شمع سازی را از کجا تهیه کنیم؟

پارافین شمع سازی به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازم شمع سازی به شمار می آید که در انواع مختلف مایع، جامد، ژله ای و غیره تولید می شود.  لازم به ذکر است که قیمت این محصول با توجه به میزان کیفیت آن تعیین می گردد. در حال حاضر مراکز بسیار زیادی هستند که سعی دارند بهترین و مرغوب ترین پارافین را با قیمت مناسب به بازار عرضه و در اختیار افراد قرار دهند. فروشگاه اینترنتی دیان کالا یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده انواع پارافین مخصوص ساخت و تهیه شمع می باشد. در صورتی که جزء علاقمندان هنر شمع سازی می باشید می توانید با مراجعه به سایت دیان کالا برای خرید و تهیه پارافین درجه یک اقدام نمایید.

منظور از پارافین شمع سازی چیست؟

پارافین ماده ای می باشد که این روزها میزان استفاده آن در صنعت شمع سازی تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم پارافین شمع سازی وسایل ضروری و مهم لوازم شمع سازی می باشد. این ماده به دلیل برخوردار بودن از چربی تمیز در هنر شمع سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پارافین جامد، پارافین کریستالی، پارافین ژله ای و مایع از انواع مختلف این ماده نفتی هستند. توجه داشته باشید که هر یک از این پارافین ها کاربردهای متفاوتی دارند. به همین جهت توصیه می شود در زمان انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیان کالا می توانید انواع مختلف پارافین را پیدا کنید.

پارافین شمع سازی را از کجا تهیه کنیم؟
پارافین شمع سازی را از کجا تهیه کنیم؟

پارافین با کیفیت شمع سازی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین و با کیفیت ترین پارافین شمع سازی دارای یک سری ویژگی ها می باشد که شامل موارد زیر می شود:

یکی از مهمترین ویژگی هایی که پارافین درجه یک مخصوص شمع سازی دارد این است که رنگ آن روشن و شفاف می باشد.

پارافین نباید هیچ گونه رنگ، بو و مزه ای داشته باشد و در مقابل بخار و آب مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

عدم انحلال پذیری در آب از دیگر ویژگی ها و مشخصات پارافین شمع سازی با کیفیت می باشد.

پارافینی که درصد چربی آن بالا نیست بدون شک یک پارافین مرغوب به حساب می آید.

پارافین دارای درصد چربی پایین در هنگام برخورد با زمین دچار شکستگی نشده و درست همانند تخته چوبی از خود صدایی را تولید خواهد کرد.

پارافین شمع سازی خوب حالت صابونی ندارد و با تابش نور خورشید دانه های کریستالی فراوانی را آشکار می کند.

بهترین پارافین که برای ساخت و تهیه شمع مورد استفاده قرار می گیرد باید قیمت مناسبی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دیان کالا سال های زیادی است که در زمینه عرضه پارافین با کیفیت بالا و قیمت مناسب فعالیت دارد.

 

چگونه می توان درصد خلوص پارافین مرغوب را تشخیص داد؟

چگونه باید درصد چربی و خلوص در پارافین شمع سازی را تشخیص دهیم یکی از سوالاتی می باشد که برای تعداد زیادی از افراد پیش می آید. باید گفته شود که تشخیص درصد خلوص پارافین مرغوب کار راحتی نیست. اما یکی از روش های خوب این است که ابتدا برای ذوب کردن مقداری از پارافین اقدام نمایید. سپس باید آن را در یک قالب مناسب خنک کنید. اکنون برای اطمینان حاصل کردن از میزان کیفیت پارافین لازم است که با دقت بالا آن را از نظر ویژگی هایی ذکر شده در بخش قبلی مورد بررسی قرار دهید. برای مثال می توانید پارافین را بشکنید و دانه های کریستالی موجود در آن را مشاهده کنید. در پارافین هایی که دارای کریستال های بیشتر، سفیدتر و شکری تر هستند کیفیت بالاتری دارند. پارافین های موجود در فروشگاه اینترنتی دیان کالا از نوع مرغوب می باشند.

پارافین شمع سازی را از کجا تهیه کنیم؟2

مهمترین عوامل موثر بر قیمت پارافین چیست؟

درصد روغن پارافین، گرید مصرفی پارافین، سبک یا سنگین بودن پارافین، دمای ذوب پارافین و میزان خرید قیمت نهایی پارافین شمع سازی را تحت تاثیر قرار می دهند. جای تعجب نیست که خرید این محصول به صورت عمده در مقایسه با خرید جزئی قیمت تمام شده پایین تری دارد. به همین جهت در صورتی که قصد دارید پارافین را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایید پیشنهاد می کنیم آن را در حجم بالا و به صورت عمده خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی دیان کالا  به منظور رفاه حال مشتریان خود انواع پارافین را به دو صورت عمده و جزئی توزیع می کند.

 

سخن پایانی

همانطور که می دانید پارافین شمع سازی یکی از لوازم اصلی هنر شمع سازی می باشد که امروزه توسط مراکز زیادی به فروش می رسد. اگرچه این محصول را می توان از همه مراکز خریداری کرد، اما قیمت آن برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. بیشتر هنرجویان به منظور صرفه جویی در هزینه ها تمایل دارند پارافین مرغوب را با قیمت مناسب تهیه کنند. این افراد باید به مراکز فعال در زمینه عرضه عمده انواع پارافین سر بزنند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیان کالا می توانید بهترین پارافین ها را با قیمت پایین تر از بازار خریداری کنید.