شمع تراپی

شمع تراپی یکی از روش های قابل قبول شناخته شده ای است که به واسطه آن شما می توانید از انواع شمع استفاده کنید.

چهار عنصر مهم آب، خاک، آتش و باد در شمع باعث شده است که به خواص و فواید آن بتوان به راحتی پی برد.در بسیاری از شرایط و موقعیت گوناگون از انواع شمع استفاده می شود که در قدیم نیز برای دعا کردن مورد قرار می گرفت.
بدین ترتیب برروی باور و اعتقاد بسیاری از ما تاثیر مثبت گذاشته است. شما ضمن خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی می توانید از این محصول بینظیر برای کسب آرامش هرچه بیشتر زندگی خود استفاده کنید.د

ر این بین، شما باید با آداب و رسوم استفاده از آن نیز آشنا باشید و نکات قابل توجهی را حتی با نوع چیدمان شمع در نظر بگیرید تا بتوانید از خرید شمع به نحو احسن برای کاربرد مدنظر خود استفاده کنید.

چرا نباید شمع را فوت کنیم؟
چرا نباید شمع را فوت کنیم؟

چرا نباید شمع را فوت کنیم؟

زمانی که از فروشگاه اینترنتی دیان کالا به خرید انواع شمع می پردازید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که قبل از استفاده حتما آن را تمیز کنید.

این کار را با روغن زیتون انجام دهید و البته از پایین به بالا این کار را باید به پایان برسانید.

یکی دیگر از تکنیک های مهم برای استفاده از این محصول منحصر به فرد این است که برای درخواست و یا دعای خود از چند شمع استفاده نکنید.

به این دلیل که تنها برای یک درخواست خود از یک عدد استفاده و بگذارید کاملا بسوزد.
شمع تراپی به این موضوع اشاره کرده است که برای استفاده از درخواستی های منفی به هیچ عنوان نباید از انواع شمع استفاده کرد.

زمانی که کاملا به سوختن خود نزدیک شد سعی کنید آن را با دست خاموش کنید و از فوت کردن استفاده نکنید. در میان خواص شمع شعله را به عنوان یک نیروی خلاق می‌شناسد که شما با فوت کردن این نیرو را سرکوب می کنید.

شمع روشن کردن با هدف
شمع روشن کردن با هدف

چرا باید برای روشن کردن شمع هدف داشته باشیم؟

بدون هدف شمع روشن کردن در شمع تراپی بسیار مورد سرزنش واقع شده است؛ چرا که انواع مختلف وگوناگون شمع انرژی زیادی دارد و این موضوع برای همگان آشکار است.

شما انرژی آن را بدون اینکه هدف خاصی داشته باشید هدر می دهید و این هدر دادن اصلا کار شایسته ای نیست.
چنانچه شما قصد دارید با خرید از فروشگاه اینترنتی دیان کالا شمع های خریداری شده خود را در خانه روشن کنید، سعی کنید یک هدف خاص را برای این کار در نظر بگیرید.

این هدف می تواند کسب آرامش برای اعضاء خانواده باشد یا برای حفظ سلامتی آن ها اینکار را انجام می دهید.

بدین ترتیب با توجه به این مواردی که گفته شد شما می توانید در شمع تراپی به بهترین شکل ممکن به خواص و فواید انواع متنوع و گوناگون شمع می توانید پی ببرید و از خرید خود مطمئن شوید.

رنگبندی شمع
رنگبندی شمع

رنگ ها چه تاثیری در شمع تراپی دارند؟

صددرصد قدرت و انرژی شمع همانگونه که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد با رنگ بسیار مرتبط است و در شمع تراپی به گونه ای از رنگ ها به صورت بسیار هوشمندانه استفاده می شود مانند:

شما از رنگ های خاکستری و نقره ای می توانید برای منفعت بردن از چرخه قسمت استفاده کنید و اینگونه این خاصیت را در سبک زندگی خود احساس کنید.

رنگ سفید بدون شک می‌تواند در هنگام درخواست و آرزو در شمع تراپی به شما کمک کند تا زودتر به خواسته قلبی خود برسید.

رنگ قرمز را شما برای اتاق خواب می توانید به سادگی مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که نماد عشق ورزی است.

برای دور ماندن از چشم بد از رنگ مشکی استفاده کنید که تاثیر آن ثابت شده است.

رنگ شمع قهوه ای این قدرت را دارد که به قوه تشخیص شما به شکل ویژه ای کمک کند.

شمع تراپی
شمع تراپی

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد شما می توانید هم اکنون ضمن خرید از فروشگاه اینترنتی دیان کالا انواع گوناگون شمع را با قیمت مناسب برای انجام شمع تراپی در نظر بگیرید و در سبد خرید خود جای دهید.

با توجه به ارتباط رنگ و انرژی شمع، تنوع رنگی را به سادگی شما برای خرید آنلاین خود از این فروشگاه معتبر نمی توانید نادیده بگیرید که صددرصد با قیمت ارزان هرمدل و هر رنگی رامی توانید خریداری کنید.