خرید انواع شمع

خرید انواع شمع را شما باید همراه با نکات خاصی در نظر بگیرید؛ چرا که شمع های تزئینی و یا عطری هر کدام برای یک فضای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف شمع با کاربرد های گوناگون خود باعث می شود تا شما مدل های زیبا، لاکچری و متنوعی را بتوانید برای خرید از فروشگاه اینترنتی دیان کالا در سبد خرید خود جای دهید؛ چراکه انواع رنگ را با قیمت و کیفیت عالی فروشگاه به شما عرضه می کند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع مختلف و گوناگون شمع آشنا کرده و به معرفی هرکدام بپردازیم.

اینچنین خرید شما یک خرید مقرون به صرفه محسوب می شود و به هر حال هر کدام از شمع های عطری می تواند رایحه خاصی داشته باشد. شما با توجه به نوع فضا می توانید از هر کدام در مدل‌های ستونی، قلمی، وارمر، شناور، مایع، موم زنبور عسل و پالم استفاده کنید.

1
1

انواع رایحه شمع های عطری را می شناسید؟

انواع شمع را شما می توانید به صورت عطری و تزئینی در نظر بگیرید که شمع های عطری بخاطر روغن‌های معطری که ساخته می شوند علاوه بر اینکه می‌تواند به روشنایی فضا کمک کند، عطری دل انگیز دارد که محیط شما را بسیار خوشبو و معطر می سازد.

شاید یکی از مزایای اصلی انواع شمع عطری بوی عالی و خوشی است که در فضا پخش می شود و شما می توانید در رایحه های متفاوتی مانند نعناع، لیمو، پرتقال، رزماری، وانیل، اسطوخودوس، اکالیپتوس و یا حتی گل مریم و گریپ فروت تهیه کنید.

البته برای اتاق غذاخوری ما به شما شمع های عطری گل مریم یا نعنا را توصیه می کنیم. اما در بین انواع شمع، شمع های عطری با رایحه اسطوخودوس برای جلوگیری از استرس و افسردگی بسیار موثر هستند و برای انواع مراسم های خاص مانند تولد شما می‌توانید از شمع عطری وانیلی نیز استفاده کنید.

خرید انواع شمعاز کاربرد انواع شمع چه می دانید؟

انواع شمع را اگر به شکل ستونی دیده باشید اصولا به خاطر ضخامت و قطر بیشتری که دارد باعث می شود تا شما بتوانید درون شمع های فانوسی از این نوع شمع استفاده کنید. البته شمع های قلمی نیز در رنگ، اندازه و انواع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این نوع شمع ها در شمعدان های شاخه ای نیز استفاده کنید.

اما در بین انواع شمع، شمع وارمر جزء پرفروش ترین های خرید از فروشگاه اینترنتی دیان کالا محسوب می‌شود که قیمت بسیار ارزانی دارد. امروزه همان طور که می دانید حتی برای گرم کردن برخی از ظروف مانند ظروف سوفله خوری و قوری از این شمع استفاده می شود اما شمع با موم زنبور عسل نیز از جمله شمع هایی است که معطر نیست و برای افرادی که  آلرژی و حساسیت به دود و بوی شمع دارند انتخاب مناسبی است. شما کمترین میزان چک را می توانید نسبت به مواد پارافین از این شمع انتظار داشته باشید.

3
3

هر رایحه ای چه تاثیری دارد؟

امروزه بسیاری از افراد برای اتاق خواب خود در بین انواع شمع از شمع های عطری اسطوخودوس استفاده می‌کنند. البته نعنا نیز می تواند به سبب آرامش خاصی که دارد خواب عمیق و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به هیچ عنوان توصیه ما به شما این است که از اسانس های تند برای اتاق خواب استفاده نکنید؛ چرا که به هیچ عنوان نمی توانید خواب آرامی را در نظر داشته باشید.  برای کم کردن استرس نیز اسطوخودوس و نعنا بسیار موثر هستند.

البته عطر گل های یاسمن و رز هم می تواند بسیار قابل قبول باشد. ولی برای اتاق پذیرایی و نشیمن شما می توانید از انواع شمع با رایحه وانیل، لیمو و یاس استفاده کنید.

البته شکل و رنگ آن نیز در این بین ملاک است. صددصد انواع شمع می‌تواند طراحی داخلی شما را به زیبایی هر چه بیشتر تکمیل کند. برای سرویس بهداشتی سعی کنید از شمع های عطری پرتقال، گریپ فروت و یا لیمو غافل نشوید.

خرید انواع شمعسخن پایانی

ما در این مقاله هرآنچه که در مورد انواع شمع لازم بود را برای شما شرح دادیم. خرید از فروشگاه اینترنتی دیان کالا را برای خرید شمع های عطری و تزئینی از یاد نبرید.

این فروشگاه با سابقه بالای خود جزء معتبر ترین فروشگاه های آنلاین است که شما می توانید حتی به صورت عمده خرید کنید.