فال شمع
فال شمع

فال شمع امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید این نوع فال که بسیار تاثیرگذار است که به خاطر عنصر اصلی آن در نظر بگیرید. 4 عنصر شمع یعنی آب، خاک، آتش و باد هر کدام می تواند حکمت خاص را برای انسان عنوان کند. در این بین، به واسطه شکل های مختلفی که از اشک شمع در اب  به وجود می آید. شما می توانید تعبیر خاصی را در نظر بگیرید.

به همین دلیل خرید یک شمع مناسب از دیان کالا باعث می ‌شود تا بتوانید این نوع فال منحصر به فرد را با اطمینان کامل برای خود در نظر بگیرید. اما نکته ای که مهم است این است که تعابیر زیادی برای این نوع شمع عنوان شده است. بهتر است اگر قصد انجام این نوع فال را دارید با شرایط و تعابیر آن به درستی آشنا باشید. این چنین نتیجه قابل قبولی را به دست می آورید.

فال شمع

تعابیر مختلف فال شمع

به عنوان مثال شما اگر به اشک شمع توجه کنید.به راحتی می توانید تعابیر خاصی را در نظر بگیرید. برخی معتقدند با جرقه زدن شمع خریداری شده از سایت دیان کالا معمولا خبرهای خوشی در راه است. حتی این گونه گفته اند که اشک شمع می تواند به شما در این زمینه کمک کند. چنان چه اشک شمع از سمت چپ مشخص شود شما از طرف یک زن خبر خوش را می شنوید. ولی سمت راست یعنی خبر از سوی یک مرد است.

حتی برخی عنوان کرده اند که با توجه به اشک های جمع شده شمع می توان حرف اول نام طرف را مشخص کرد.البته مسئله به همین جا ختم نمی شود و می ‌توان با توجه به شعله آبی شمع این گونه در نظر گرفت که احتمالا یک روح در اتاق شما وجود دارد. تمام این موارد البته به اعتقاد شما به این فال بر می گردد.

تأثیر اشک های شمع

تأثیر اشک های شمع

شما را با یک تعبیر زیبا از فال شمع می خواهیم آشنا کنیم. اگر شما اشک جمع شده شمع را به شکل گل مشاهده کنید این احتمال بسیار وجود دارد که با یک غریبه آشنا و وی شدیدا به شما عشق می ورزد. هم چنین اگر سوالی داشته باشید سعی کنید پاسخ آن را آری و یا خیر در نظر بگیرید. شمع روشن کنید و اگر اشک سمت راست باشد شما بله و اشک سمت چپ یعنی پاسخ منفی است.

هم چنین خاموش شدن ناگهانی شمع شاید آن چنان نشانه خوبی نباشد. اما اگر فردی به صورت کاملا تصادفی شمع شما را خاموش کند بهتر است به یک مراسم ازدواج در آینده نزدیک بیاندیشد. تعابیر گفته شده تنها گوشه ای از مزایا فال شمع است. به هر حال هر چیزی به اعتقادات انسان بر می گردد. اگر به ابعاد معنوی شمع اعتقاد دارید از انجام این فال ناامید نشوید.

اهمیت کاربرد شمع

اهمیت کاربرد شمع

نور را می توان یک انرژی مهم و کلیدی در زندگی مادی و معنوی انسان معرفی کرد. به همین دلیل شمع جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی ما دارد. سعی کنید با خواص ان محصول بی نظیر بیشتر و عمیق تر آشنا شوید و چنان چه حالت روحی خوشی ندارید، تنها به واسطه شمع یک نور ملایم را در فضا برقرار کنید.

سپس سعی کنید چشم های خود را ببندید. از ته دل دعا کنید. اشک شمع را نظاره کنید تا احساس آرامش خود را حس کنید. نفس عمیق بکشید و تنها به آرامش روحی خود بیندیشید. لازم نیست در طول روز تنها به دغدغه و مشکلات خود فکر کنید؛ چرا که هر انسانی با یک رنج خاص در زندگی رو به رو  است. شما خود باید از ویژگی تمام عناصر اطلاع داشته باشید. این چنین می توانید هرآن چه را که می خواهید به دست آورید.

سخن پایانی

اهمیت شناخت فال شمع امروزه بسیار زیاد است. به گونه ای که کاربرد خود را به راحتی نشان می دهد. شمع از قدیم الایام مورد توجه بوده است. شما به سادگی از فروشگاه آنلاین دیان کالا می توانید انواع شمع را خریداری کنید. قیمت منصفانه و مناسب انواع شمع های زیبا شما را ترغیب می کند. ارسال سریع یکی از مزایا خرید از این فروشگاه آنلاین است. به هر حال خرید اینترنتی یک خرید بدون واسطه ارزشمند است. مقرون به صرفه بودن محصول را با ما تجربه کنید.