اطلاعات خرید محصول

1- وارد پروفایل خود شوید.

2- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

3- پس از انتخاب محصول گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.

4- به سبد خرید خود مراجعه کنید.

5- در سبد خرید خود میتوانید تعداد کالای خود را تغییر دهید.

6 – در سبد خرید خود میتوانید کالا را از سبد خودتان حذف کنید.

7- برروی دکمه اقدام به پرداخت کلیک کنید.

8- در صفحه تسویه حساب مشخصات خود را بصورت کامل وارد کنید.

9- بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

10- به درگاه بانکی مورد نظر منتقل می شوید.

11- پس از پرداخت سفارش شما نهایی شده و خدمتتان ارسال می شود.همچنین متوانید از طریق پروفایل خود سفارشتان را مدیریت کنید.

تمامی سفارشات ثبت شده در دیان کالا ساعت 9 صبح اولین روز کاری از طریق پست پیشتاز و تیپاکس به انتخاب کاربر به سراسر کشور ارسال می شود و پس از 3 الی 4 روز کاری به دست شما می رسد.که در این حین از طریق کدرهگیری ارسال شده به شماره تماس درج شده در پروفایل خود می توانید از طریق سامانه پیگیری مرسوله پستی تمامی مراحل ارسال سفارش خود را مشاهده کنید.

پس از پرداخت سفارش و نهایی شدن آن اقدام به جمع آوری و بسته بندی سفارشات می شود سپس سفارش آماده سازی و در مرحله ارسال و خروج از انبار قرار میگیرند و در اولین روز کاری به آدرس مشتری ارسال می شود و سپس کدرهگیری سفارش مورد نظر به شماره فرد ارسال می شود.

مجموعه دیان کالا به دلیل صرفه جویی در مصرف کاغذ بصورت پیش فرض فاکتور کاغذی خدمتتان ارسال نمی کند و شما میتوانید از طریق پروفایل خود فاکتور و خرید خود را مشاهده کنید درصورتی که به فاکتور خود احتیاج دارید لطفا در بخش تسویه حساب و در کادر یادداشت سفارش دریافت فاکتور را درج کنید تا همکاران ما در هنگام بسته بندی و آماده سازی سفارش فاکتور شما را در درون بسته شما قرار دهند.

بصورت دوره ای محصولاتی به دلایل مختلف تخفیف خورده و با قیمت پایینتری در وبسایت عرضه می شوند که این محصولات بصورت قیمت های خط خورده و میزان تخفیف به درصد برروی عکس محصول مشاهده می شوند.

اطلاعات سفارش

شما می توانید تمامی محصولات مورد علاقه خود را در این لیست اضافه کنید و در دفعات بعدی براحتی به آن دسترسی داشته باشید.

همه تلاش مجموعه دیان کالا این است که محصولات خریداری شده در بهترین شرایط و کیفیت به دست شما برسد با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیل تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید بنابراین تمامی سفارشات ارسال شده تا 7 روز پس از تحویل کالا درصورت وجود هرگونه ایراد ظاهری و فنی امکان مرجوع شدن را دارد.

 

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیان کالا اطلاع داده شود.
  • تمامی کالاهای بازگشتی باید با شرایط اولیه و با بسته بندی کامل محصول بازگشت داده شوند.
  • جعبه اصلی کالا و همچنین تمامی اقلام همراه محصول باید بصورت کامل بازگشت داده شوند.
  • درصورت استفاده از کد تخفیف،ضمن باطل شدن کد تخفیف مورد نظر اصل پول پرداختی به کاربر پرداخت می شود.

پس از پرداخت و نهایی شدن سفارش امکان تغییر سفارش تنها از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه امکان پذیر می باشد،درغیراینصورت باید سفارش لغو شده و سفارش جدید با اعمال تغییرات ثبت کنید.

در رابطه با امکان لغو سفارش می توانید به پروفایل خود مراجعه کرده و سفارش خود را لغو کنید و هزینه پرداخت شده بابت سفارش حداکثر پس از 72 ساعت به شماره کارت موجود در پروفایل شخص واریز می شود.

درصورت عدم ثبت شماره کارت در پروفایل خود مسئولیت هرگونه اشتباه ناشی از این موضوع برعهده خریدار می باشد.

از ارائه شماره کارت بصورت تلفنی خودداری کنید.

در پروفایل خود و از طریق بخش سفارشات میتونید مراحل سفارش خود را پیگیری کنید همچنین پس از ارسال سفارش از طریق کدرهگیری ارائه شده میتوانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی تمامی مراحل ارسال بسته را مشاهده کنید.

  • لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جدا خودداری کنید.
  • برای ارسال،کالا باید با جعبه اصلی و در شرایط اولیه به خوبی بسته بندی شود و تمامی اقلام همراه نیز به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(دذرصورت لزوم از کاغذجداگانه ای برای ارائه توضیحات استفاده کنید)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز،عکس و تصویر رسید پستی را به آدرس info@diankala.ir ایمیل کنید.
  • تمامی محصولات را با پست پیشتاز پس کرایه ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
تهران،شهریار،باغستان،شهرک باباسلمان،خیابان بسیج

کد پستی: 3358687524

هزینه ارسال پستی به چه صورت محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیان کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیان کالا است.
  • هزینه پستی طبق عکس و سند ارسالی به ایمیل Info@diankala.ir واریز خواهد شد.