منظور از شمع استوانه چیست؟
خرید شمع استوانه در فروشگاه دیان کالا

خرید شمع استوانه در فروشگاه دیان کالا با مناسب ترین قیمت قابل انجام می باشد. شمع های استوانه ای در بین وسایلی که برای تزیین منازل استفاده می شوند جایگاه ویژه ای دارند.

این نوع محصولات که به صورت قالب تولید می شوند در مقایسه با نمونه های معمولی خود ظاهری زیبا و شیک دارند و به گونه ای طراحی شده اند که ماندگاری طولانی دارند.

این محصولات در تعداد زیاد و در کنار هم می توانند صحنه های فوق العاده جذاب و آرامش بخشی را ایجاد کنند.

منظور از شمع استوانه چیست؟

منظور از شمع استوانه چیست؟

شمع استوانه ای به عنوان یکی از انواع مدل شمع به شمار می آید و دلیل انتخاب نام استوانه ای برای این شمع ظاهر آن است. ظاهر این شمع با اکثر تزیینات مطابقت دارد.

ظاهر خاص آن به این معنی است که به راحتی روی سطوح قرار می گیرد و نیازی به قرار دادن آن در جا شمعی نیست. استفاده از شمع های استوانه ای در مراسم، مجالس و دکوراسیون منزل زیبایی محیط را دو چندان می کند.

این نشان می دهد که برای زیباسازی فضا نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. هر فردی با استفاده از خلاقیت و سلیقه خود حتی با استفاده از لوازم تزئینی ارزان قیمت می تواند زیبایی را به دکوراسیون محیط مورد نظر خود بیاورد.

شمع استوانه ای یکی از لوازم دکوری با قیمت مناسب است که جدا از صرفه اقتصادی ظاهری مدرن به خانه شما می بخشد.

خرید شمع استوانه در فروشگاه دیان کالا توسط مشتریان با قیمت مناسب انجام می شود.

 مهم ترین استفاده از شمع های استوانه ای

 مهم ترین استفاده از شمع های استوانه ای

طراحی این نوع محصول ویژگی های خاصی دارد و کسانی که از آن استفاده می کنند باید نکاتی را برای رسیدن به زیبایی و جذابیت مورد نظر بدانند.

برای خرید شمع استوانه در فروشگاه دیان کالا کافی است که به‌ سایت اینترنتی آن مراجعه نمایید. مهم ترین نکاتی که در مورد این محصول باید مورد توجه قرار دهید شامل موارد زیر می شود.

 

شمع استوانه ای را برای مدت طولانی روشن کنید

ساختار این شمع ها به گونه ای است که نباید به طور مکرر در مدت زمان کوتاه روشن شود.

انجام  این کار به فتیله آسیب می رساند و باعث می شود که موم شمع به درستی آب نشود. بنابراین هر بار  استفاده باید حداقل دو یا سه ساعت طول بکشد.

 

به طول فتیله توجه کنید

اگر شعله شمع شما خیلی بزرگ است و می سوزد، وقت آن رسیده است که فتیله را کوتاه کنید. در مدل شمع استوانه ای فتیله آن باید همیشه کوتاه باشد.

به دلیل اینکه حجم موم ذوب شده زیر آن بسیار زیاد است. در صورت بلند بودن فتیله به دلیل سنگینی وزنش به درون موم افتاده و باعث خاموش شدن شمع شما می شود.

 

اجازه ندهید شعله خفه شود

خفگی به این معنی است که هوای کافی به داخل شعله نمی رود و پس از دود کردن، شمع شما خاموش می شود. با گذشت زمان موم اطراف فتیله ذوب می شود و شعله به سمت پایین شمع شما حرکت می کند.

با این حال، دیوارها به جا می مانند و دیوارهایی که خیلی بلند هستند می توانند منجر به خفه شدن شعله های شمع گردند. برای جلوگیری از این امر، بهتر است هر از گاهی دیوار باقیمانده را بریده یا بشکنید.

 

فتیله را به شکل صحیح خاموش کنید

شمع های استوانه ای نباید از طریق فوت کردن خاموش شوند. بهترین روش برای خاموش کردن این شمع ها فرو بردن فتیله آنها در داخل پارافین می باشد.

این کار نه تنها باعث می شود تا شمع را دوباره به راحتی و آسانی روشن کنید بلکه از دود کردن فتیله نیز جلوگیری می نماید.

مهمترین ویژگی های شمع های استوانه ای

مهمترین ویژگی های شمع های استوانه ای

شمع های استوانه ای ساخته شده از مواد با کیفیت بالا مدت زمان بیشتری می سوزند. به عنوان مثال یک شمع استوانه ای با ارتفاع 7 سانتی متر می تواند به طور مداوم تا 45 ساعت بسوزد.

علاوه بر این مدل 14 سانتی متری دارای عمر سوخت 90 ساعت است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یک شمع استوانه ای می تواند معادل 32 وات انرژی تولید کند. شمع های سیلندر به طور معمول از پارافین دیر سوز ساخته می شوند.

به همین دلیل است که روغن ماندگاری بیشتری دارد. شمع های استوانه ای بدون بو و پارافین ضد حساسیت هستند؛ بنابراین این شمع ها دود تولید نمی کنند.

این باعث می شود که یک نوع شمع مناسب برای استفاده در مراسم و مجالس مختلف باشد.

 

سخن پایانی

شمع‌های استوانه‌ای از پرمصرف‌ترین شمع‌ها هستند و برخی از انواع معطر در ورزش‌هایی مانند یوگا و مدیتیشن استفاده می‌شوند.

نقش شمع در این رویدادها گرم کردن و آرامش روح انسان و ایجاد فضایی راحت و آرام است.

شمع های استوانه به دلیل ظاهر منحصر به فرد و مزیت هایی که نسبت به سایر شمع ها دارند بسیار محبوب هستند. خرید شمع استوانه در فروشگاه دیان کالا با قیمت مناسب انجام می گیرد.