انواع شمع
خرید پارافین 3 درصد در فروشگاه اینترنتی دیان کالا

همانطور که می دانید شمع ها در زندگی بشر از دیرباز نقش بسزایی داشته است؛ زیرا در قدیم مردم برای روشنایی منازل خود در شب از آن استفاده می کرده اند. امروزه ولی بیشتر نقش تزیینی در دکوراسیون مکان های مختلف دارد.

به همین خاطر افراد زیادی هستند که برای کسب درآمد و یا علاقه شخصی به شمع سازی روی می آورند. یکی از دلایل این کار، می تواند باشد که وسایل مورد نیاز آن قیمت پایینی دارد و می توانند با خلاقیت انواع مختلفی از آن ها را بر اساس سلیقه مشتریان تولید کنند.

افراد ترجیح می دهند شمع هایی تهیه کنند که در هنگام سوختن بوی کمتری داشته باشد به این منظور توصیه می شود از پارافین 1 تا 3 درصد در تولید شمع  استفاده کنید که رنگ سفید تری داشته باشد و بوی آن در زمان سوختن کمتر باشد.

برای تهیه این مدل پارافین ها می توانید از طریق فروشگاه های مختلفی اقدام کنید که البته یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در ایران برای خرید پارافین 3 درصد دیان کالا است که امکان تهیه به صورت کلی و یا جزئی را دارد و قیمت منابی نسبت به درگاه های خرید دیگر دارد.

 انواع شمع

پارافین چیست

پارافین مهم ترین ماده برای تهیه شمع است. ماده اصلی پارفین از ترکیبات نفتی است که بر پایه روغن می باشد و به  دو صورت جامد و مایع به فروش می رسد.

کاربرد اصلی پارافین ها در شمع سازی بوده ولی انواع خوراکی و صنعتی آن نیز موجود می باشد.

نکته مهم در تهیه پارافین شمع سازی این است که هر چه درصد روغن آن کمتر باشد، سفید تر است و بوی کمتری  در هنگام سوختن خواهد داشت. درصد استاندارد این ماده بین 1 تا 3 می باشد که می توانید آن را تهیه کنید.

خرید پارافین 3 درصد در دیان کالا یک مزیتی که برای شما دارد؛ این می تواند باشد که به راحتی عکس محصول را در سایت مشاهده می کنید و می توانید آن را با قیمت مناسب از این سایت معتبر تهیه کنید.

روش ساخت شمع

روش ساخت شمع

برای ساخت شمع باید یک سری از وسایل و مواد مورد نیاز آن را تهیه کنید مثل پارافین، قالب، رنگ، فیتیله و غیره. شما می توانید با به کار گیری قالب ها و رنگ های متفاوت، مدل های مختلفی از شمع را تولید کنید.

نکته مهم این است که بهتری نوع پارافین مدل سفید رنگ آن است که که بهترین درصد برای آن 3 درصد می باشد که بعد از خرید پارافین 3 درصد از فروشگاه دیان کالا می توانید آن را با رنگ ها و اسانس های مختلف مخلوط کرده تا شمع با طرح مورد نظر خود را تولید کنید.

انواع شمع

 انواع شمع

هر شمعی برای یک مکان خاص طراحی و تولید می شود. همانطور که می دانید شمع ها یکی از کالا هایی است که هم در مراسم های شادی و هم در مراسم های غم مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین بسیار مهم است که کیفیت مطلوبی داشته باشند.

شمع ها انواع مختلفی دارند: مانند وارمر، شناور، فانتزی، استوانه ای و غیره که هر کدام برای یک منظور خاص تولید می شوند.

اگر شما فردی هستید که به این هنر علاقه دارید بهتر است بدانید که باید از بهترین مواد و وسایل برای تولید آن استفاده کنید. یکی از این مواد پارافین ها هستند که 3 درصد آن استانداردترین مدل برای تهیه شمع به شمار می آیند.

شما می توانید برای خرید پارافین 3 درصد به فروشگاه دیان کالا مراجعه کنید؛ زیرا یک سایت معتبر بوده و امکان خرید راحت و ارسال به سراسر ایران را دارد و برای افرادی که شغل آن ها شمع سازی است این امکان را فراهم کرده که به صورت کلی هم می توانند خرید خود را انجام دهند.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد پارافین مهم ترین ماده برای تولید شمع می باشد. که شما باید مدلی از آن را تهیه کنید که بافت سفید تری داشته باشد و درصد آن بیشتر از 3 نباشد.

دلیل تاکید بر این قضیه این است که مدل هایی که بیشتر از سه درصد پارافین دارند، رنگشان از سفیدی به شیری تغیر می کند و در زمان سوختن بوی روغن متساعد می کنند که اصلا برای مصرف کننده خوشایند نیست.

مورد بعدی این است که پارافین های بالای 3 درصد کیفیت کمتری نیز نسبت به نمونه هایی با درصد کمتر دارد و خوب این موضوع باعث می شود که تولیدات نهایی شما مرغوبیت لازم را نداشته باشد. دلیل دیگر این است که وقتی رنگ پارافین سفید خالص نباشد در هنگام ترکیب رنگ دچار مشکل خواهید شد و نمی توانید شمع با رنگ مورد نظر خود را تولید کنید.

شما می توانید با خرید پارافین 3 درصد از فروشگاه دیان کالا این اطمینان را داشته باید که یک پارافین با کیفیت عالی تهیه کرده و محصول نهایی شما به بهترین شکل ممکن خواهد بود.