پارافین شمع از کجا بخریم؟

سوال پارافین شمع از کجا بخریم ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. پارافین به عنوان یکی از مشتقات نفتی به شمار می آید که انواع مختلفی دارد و می توان از آن برای کاربردهای زیادی استفاده کرد.

روغن پارافین یا موم پارافین روغنی می باشد که به خوبی می سوزد و برای ساختن شمع از آن استفاده می شود. در صورتی که این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که پارافین شمع از کجا بخریم ابتدا باید به این نکته توجه کنید که پارافین برای مصارف مختلفی مانند ساخت شمع، پارافین درمانی و مصارف صنعتی استفاده می شود.

هر کدام از این مصارف به پارافین خاص خود نیاز دارند. زیرا پارافین ها از نظر خواص متفاوت هستند. بنابراین باید به مراکزی سر بزنید که در زمینه عرضه و فروش پارافین شمع فعالیت دارند.

شمع دیان یکی از با کیفیت ترین شمع های موجود در بازار است.  با مراجعه به شرکت دیان کالا می توانید انواع پارافین شمع مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

عناصر تشکیل دهنده پارافین شمع سازی چیست؟

عناصر تشکیل دهنده پارافین شمع سازی چیست؟

در واقع پارافین مخلوطی از کربوهیدرات های اشباع شده با تعداد زیادی کربن در ساختار آن است. پارافین به دست آمده از نفت خام در ابتدا ساختاری مایع دارد. در پالایشگاه ها این ماده به دلیل تقطیر در دمای بالا جامد می شود.

بنابراین باید توجه داشت که پارافین یکی از محصولات تولید شده از نفت خام است. این برنامه کارکردهای زیادی در صنعت دارد. ما اغلب شاهد استفاده از این ماده در صنایع دارویی، نساجی و لاستیک هستیم. پارافین که جز فرآورده های سوختی محسوب می شود یکی از مواد اصلی در ساخت شمع ها به شمار می رود.

این ماده به دو صورت مایع و جامد در بازار موجود است. پارافین مایع با نوع جامد آن کاملا متفاوت است و به رنگ سفید است. در جواب به سوال پارافین شمع از کجا بخریم؟

می توان گفت شرکت دیان کالا یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده پارافین شمع سازی می باشد. پارافین شمع دیان به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند.

انواع پارافین شمع کدامند؟

انواع پارافین شمع کدامند؟

همانطور که قبلا ذکر شد پارافین به دو صورت جامد و مایع در بازار موجود است. پارافین جامد که به عنوان موم پارافین نیز شناخته می شود بیشترین کاربرد را در صنعت شمع دارد. علاوه بر این، پارافین نقطه ذوب بسیار متفاوتی دارد. برای ساخت این محصول به طور معمول از پارافین هایی با نقطه ذوب 60 تا 63 درجه استفاده می شود. در صنعت شمع سازی معمولا از سه نوع پارافین استفاده می شود.

این سه نوع پارافین با نام های یک درصد، سه درصد و پارافین کریستالی در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً از پارافین های جامد با محتوای چربی یک تا سه درصد برای ساخت شمع های ریخته گری استفاده می شود. همچنین از پارافین های کریستالی برای ساخت شمع های دست ساز و شمع های تزئینی استفاده می شود.

انواع گوناگون پارافین شمع را می توانید با مراجعه به شرکت دیان کالا تهیه و خریداری نمایید. پارافین شمع دیان دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی می باشد.

هنگام خرید پارافین شمع به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید پارافین شمع به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پارافین شمع از کجا بخریم؟ اولین نکته ای که باید هنگام خرید پارافین شمع به آن توجه کنید مراجعه به مراکز فروش معتبر است. به خاطر داشته باشید که انتخاب پارافین شمع به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. یکی از این عوامل نوع شمع هایی می باشد که می خواهید درست کنید. از دیگر عوامل موثر در انتخاب پارافین شمع می توان به نوع پارافینی که ترجیح می دهید به کار ببرید اشاره کرد.

به عنوان مثال برای شما مهم است که یک پارافین کاملا طبیعی را مورد استفاده قرار دهید یا خیر. مقدار رایحه ای که دوست دارید شمع داشته باشد از جمله نکاتی می باشد که باید هنگام خرید پارافین درنظر بگیرید. اختصاص دادن زمان برای در نظر گرفتن همه این عوامل به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید بهترین پارافین شمع برای کاربرد خاص شما کدام است.

پارافین شمع دیان که کیفیت بالایی دارد را می توانید از شرکت دیان کالا خریداری نمایید.

سخن پایانی

با وجود اینکه تهیه کلیه وسایل شمع سازی از فروشگاه ها و مراکز زیادی امکان پذیر است اما سوال پارافین شمع از کجا بخریم؟ برای اکثر افراد پیش می آید. امروزه شمع هایی با شکلی زیبا می توانند به منازل، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره نور و جلوه خاصی می دهند.

در میان هنرهای مدرن، شمع سازی مورد توجه تعداد زیادی از مردم قرار گرفته است. اگر در این کاردستی مهارت دارید باید بدانید که پارافین به عنوان یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم شمع سازی به شمار می آید.

با استفاده از پارافین شمع دیان به راحتی می توانید شمع های زیبا و جذابی را در خانه خود بسازید. شرکت دیان کالا تمامی ملزومات ساخت شمع از جمله پارافین را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.