قیمت پارافین مناسب شمع سازی
پارافین شمعسازی عمده

پارافین شمعسازی عمده برای ساخت شمع  به کار می رود. از این محصول همچنین در تولید مواد شیمیایی و در صنایع مختلف استفاده می شود و به عنوان سوخت نیز کاربرد دارد. خرید و فروش پارافین برای شمع سازی و هزینه آن برای شمع سازی بسیار مهم است.

چون پارافین به عنوان یک ماده اولیه در بخش های مختلف صنعت و سوخت به شمار می آید و مصرف آن در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. در حال حاضر خرید و فروش انواع پارافین شمع سازی عمده به صورت حضوری و یا از طریق بسترهای آنلاین انجام می شود که روش های آنلاین عمدتاً مبنای ارتباط خریدار و فروشنده را به صورت چت یا تلفنی فراهم می کند و واسطه های متعدد را حذف می کند.

پارافین شمع دیان کیفیت مطلوبی دارد و تهیه آن به صورت عمده از شرکت دیان کالا باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

تعریف پارافین

تعریف پارافین

پارافین به عنوان ماده ای بی رنگ، بی بو و بی مزه به شمار می آید که در گروه ترکیبات نفتی قرار می گیرد. از این ماده نه تنها در ساخت شمع استفاده می شود بلکه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پارافین ها به طور کلی به دو دسته جامد و مایع تقسیم می شوند. پارافین جامد برای ساخت شمع مناسب است و پارافین مایع برای مصارف صنعتی استفاده می شود.

پارافین کاربردهای زیادی دارد و به طور کلی به سه دسته خوراکی، صنعتی و بهداشتی تقسیم می شود. از جمله کاربردهای مهم این محصول می توان به استفاده از آنها در صنایع تولیدی، روان کننده ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره کرد که در هر یک از این صنایع جایگاه متفاوتی دارد.

پارافین شمع دیان یکی از بهترین پارافین های مورد نیاز در هنر شمعسازی است. تهیه پارافین شمعسازی عمده از شرکت دیان کالا با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد.

قیمت پارافین مناسب شمع سازی

قیمت پارافین مناسب شمع سازی

پارافین شمع سازی در اندازه ها و کیفیت های مختلف تولید می شود. اگر به پارافین شمعسازی عمده نیاز دارید می توانيد با فروشندگان شرکت دیان کالا تماس بگیرید. پارافین شمع دیان به دلیل خواصی که دارد به عنوان ماده اولیه و افزودنی در تولید شمع استفاده می شود.

پارافین شمع‌سازی را می‌توان به صورت جامد یا پودر به اشکال مختلف مانند ریز، درشت، متوسط، حجیم و در بشکه‌های 20 کیلوگرمی با وزن‌های مختلف 8 تا 20 کیلوگرم تهیه کرد. هزینه پارافین شمع سازی عمده تا حد زیادی تحت تأثیر تطابق بین عرضه و تقاضا است.

در صورتی که عرضه این محصول کمتر از تقاضای پارافین شمع سازی باشد  بلافاصله قیمت پارافین شمع سازی افزایش می یابد.

قیمت پارافین مناسب شمع سازی

فروش انواع پارافین شمعسازی

مهم ترین کشورهای خریدار پارافین شمعسازی عمده روسیه و بلاروس هستند که در حال حاضر با وجود تحریم ها و عدم عرضه محصول به ایران آماده صادرات به ایران هستند. ترکمنستان، ازبکستان، روسیه، مالزی، ترکیه، ژاپن و غیره از جمله کشورهایی هستند که بهترین پارافین را به ایران صادر می کنند. به طور کلی در بازار دو نوع جامد و مایع هستند که جزء مواد نفتی هستند.

پارافین مورد استفاده در ساخت شمع کمی با پارافین مورد استفاده در پزشکی و صنعت متفاوت است. پارافین های شمع سازی جامد یا ژله ای هستند اما پارافین های مایع برای مصارف صنعتی مناسب هستند. پارافین های مناسب برای ساخت شمع شامل ژله ای، کریستالی، شفاف، پولکی و غیره می شود که هر کدام به دمای ذوب خاصی نیاز دارند و برای ساخت شمع خاصی استفاده می شوند.

پارافین شمع دیان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با مراجعه به شرکت دیان کالا می توانید نوع مورد دلخواه خود را تهیه نمایید.

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از پارافین شمعسازی

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از پارافین شمعسازی

پارافین شمعسازی عمده قابل اشتعال است. بنابراین هنگام استفاده از پارافین شمع دیان باید از آتش یا شعله دوری کنید.

دود ناشی از شمع های پارافین برای ریه ها بسیار مضر است و باید از قرار گرفتن در معرض آن اجتناب کنید.

چربی و روغن پارافین مواد شیمیایی هستند و روغن های گیاهی یا حیوانی خوراکی محسوب نمی شوند.

اگر این ماده وارد روغن خوراکی شود به دلیل وجود مواد روغنی در آن باعث اختلال در دستگاه گوارش می شود. برای خرید بهترین پارافین شمعسازی عمده می توانید به شرکت دیان کالا مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله پارافین شمعسازی عمده را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین به انواع مختلف پارافین شمع دیان که در شمعسازی کاربرد دارند اشاره کردیم. برای اینکه شمع ها را ماهرانه تر و بدون مشکل و خطا بسازید تا سریع به نتیجه دلخواه برسید دو نکته را به خاطر بسپارید.

اول اینکه به مراکز معتبر عرضه کننده عمده این محصول مراجعه نمایید. شرکت دیان کالا به شما کمک می کند تا با استفاده از باکیفیت ترین پارافین های شمع سازی به روشی خلاقانه تر و در زمان کمتری به هدف خود برسید.

دوم اینکه مطمئن شوید که نوع پارافین انتخابی با نوع شمعی که قصد ساختن آن را دارید تناسب داشته باشد. لازم به ذکر است که خرید و تهیه پارافین شمعسازی عمده در مقایسه با جزئی از مزایای بیشتری را به دنبال خواهد داشت.